Franky Vais: «Αυτά που χρειάζεται ένας καλλιτέχνης είναι μια καλή ομάδα που να αποτελείται από σωστούς ανθρώπους και επαγγελματίες»



Παρά το νεαρό της ηλικίας του, είναι ένας καλλιτέχνης κατασταλαγμένος στο τι θέλει μουσικά. Ο Franky Vais είναι ένας νέος τραγουδοποιός, που αγαπά τη μουσική του και προσπαθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να έρχεται σε επαφή με το κοινό του. Αρχές του 2014 κυκλοφόρησε το πρώτο του τραγούδι με τίτλο Far away και έπεται συνέχεια. Λίγο πριν από το live του στο After Dark στις 18 Ιουλίου, o Franky Vais, συστήνεται στο All4fun.Gr


- Ποιος είναι ο Franky Vais;
FV.: Ο Franky Vais είναι ένας τραγουδιστής/συνθέτης/ στιχουργός μα κυρίως ένας άνθρωπος που μέσα από τη δουλειά του προσπαθεί να εμπνεύσει και να αγγίξει άλλους ανθρώπους γύρω του. Έχει φιλοδοξίες, έχει όνειρα και πολλή ενέργεια να δώσει στη μουσική και στο κοινο του.

-Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;
FV.: Η αλήθεια είναι πως δεν βρήκα εγώ τη μουσική αλλά εκείνη εμένα. Ήταν πάντα μέσα μου και αυτό που με έκανε να ξεκινήσω να γράφω και να συνθέτω ήταν η ανάγκη μου να εκφραστώ. Άρχισα να γράφω όταν ήμουν περίπου 9 χρονών και κάπου στα 15 μου ξεκίνησα να δουλεύω πάνω στη μουσική πιο επαγγελματικά. Όταν ανέβηκα στη σκηνή για να παίξω ζωντανά σε κοινό και έβλεπα τις εκφράσεις και τα συναισθήματα τους να εκδηλώνονται μέσα από τη μουσική μου, ένιωσα πιο γεμάτος από ποτέ. Τότε είπα πως αυτό είναι που θέλω να κάνω.

-Ποια είναι τα μουσικά σου ακούσματα;
FV.: Ακούω τα πάντα γιατί μου αρέσει να επηρεάζομαι από τα πάντα. Είμαι της άποψης πως κάθε είδος μουσικής έχει να σου προσφέρει κάτι διαφορετικό. Η μουσική δεν είναι τετράγωνη. Αυτό που με εκφράζει περισσότερο όλων όμως είναι η εναλλακτική ροκ σκηνή και μπάντες όπως οι Pearl Jam, οι Incubus και πολλοί ακόμα αξιόλογοι καλλιτέχνες.

- Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου στη μουσική;
FV.: Φιλοδοξία μου είναι να καταφέρω να επηρεάσω τον κόσμο με τη δουλειά μου. Να δημιουργήσω συναισθήματα και εικόνες στους ανθρώπους που να εκφράζονται ακούγοντας τα τραγούδια μου. 

- “Far away” το πρώτο σου single. Μίλησέ μας για αυτό.
FV.: Το “FarAway”κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2014παγκοσμίως και απέσπασε πολύ καλές κριτικές από σπουδαίους ανθρώπους του χώρου. Είναι ένα single που αγαπήθηκε από τον κόσμο γιατί μέσα από το κομμάτι αυτό όλοι είδαν μια δικιά τους στιγμή. Μιλάει για την απουσία, για τη φυγή, για την αγάπη μα ταυτόχρονα κάποιος μπορεί να το κάνει δικό του και να νιώσει κάτι διαφορετικό. Για μένα αυτό ήταν το νόημα. Όσοι ακούν το “Faraway” να το κάνουν δικό τους. Όπως είπα και πριν φιλοδοξία μου είναι να καταφέρω να επηρεάσω τον κόσμο με τα τραγούδια μου και πιστεύω πως με αυτό το τραγούδι το πέτυχα.

Ακούστε εδώ το τραγούδι: http://www.youtube.com/watch?v=Z2V7w5HWGOU

-Τι σε εμπνέει στο να γράφεις μουσική;
FV.: Η έμπνευσή μου προέρχεται μέσα από τα συναισθήματα που μου δημιουργούνται βλέποντας και ζώντας καθημερινές καταστάσεις. Μέσα από τον έρωτα, από το μίσος, τη χαρά, από τον πόνο αλλά ακόμα και μια απλή καθημερινή εικόνα μπορούν να μου δώσουν το ερέθισμα να γράψω.

-Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα;
FV.: Τέλος Σεπτέμβρη του 2014 θα κυκλοφορήσει ένας δίσκος ο οποίος θα αποτελείται από εννέα κομμάτια. Μαζί με τους συνεργάτες μου έχουμε ξεκινήσει ήδη την ετοιμασία του και μέχρι στιγμής είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα υπάρχουν και κάποιες εμφανίσεις στην Αθήνα και σε κάποια νησιά για την καλοκαιρινή περίοδο και μετά από Οκτώβρη, μόλις κυκλοφορήσει ο δίσκος, θα γίνουν κάποιες εμφανίσεις ακόμα με σκοπό την παρουσίασή του.


- Εν καιρώ οικονομικής κρίσης, πιστεύεις ότι οι δισκογραφικές εταιρίες μπορούν να βοηθήσουν ένα νέο καλλιτέχνη;
FV.: Πιστεύω πως αυτά που χρειάζεται ένας καλλιτέχνης είναι μια καλή ομάδα που να αποτελείται από σωστούς ανθρώπους και επαγγελματίες. Οι δισκογραφικές εταιρείες μπορούν να βοηθήσουν έναν νέο καλλιτέχνη αλλά η ερώτηση δεν είναι αν μπορούν, είναι αν θέλουν. Η απάντηση μου λοιπόν είναι πως εαν μια δισκογραφική εταιρεία θέλει να βοηθήσει έναν νέο καλλιτέχνη, ένας νέος καλλιτέχνης θέλει να βοηθηθεί από μια δισκογραφική εταιρεία και αποτελέσουν μαζί μια καλή παραγωγική ομάδα, δεν θα τους εμποδίσει η οικονομική κρίση. Χρειάζεται όρεξη, δημιουργικότητα και πάθος. ‘Όλα τα άλλα έρχονται!


-Τι μήνυμα θες να περάσεις μέσω της μουσικής σου;
FV.: Η μουσική δεν περνάει απλά μηνύματα. Η μουσική παράγει μηνύματα. Αυτό που θα ήθελα να “περάσω” εγώ μέσα από τη μουσική μου είναι να συνεχίσει ο κόσμος να ονειρεύεται και να φτιάχνει τις δικές του εικόνες όπως και τα δικά του μηνύματα. Είμαστε φτιαγμένοι μοναδικοί. Ας παραμείνουμε έτσι.


Περισσότερες πληροφορίες για τον Franky Vais αναζητήστε στο:
www.frankyvais.com


Σχόλια