Σκέψου θετικά...

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε μας κάνουν να χάνουμε πολλές φορές τον εαυτό μας και να αναρωτιόμαστε τι πήγε τελικά στραβά. Γιατί μας συνέβη αυτό και τόσα πολλά γιατί που αν τα βάλουμε σε μία λίστα, το άπειρο ίσως είναι λίγο μπροστά τους.

Σίγουρα όλοι, βιώνουμε την οικονομική κρίση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Το ζήτημα είναι να προσπαθούμε να παλεύουμε για ένα καλύτερο αύριο. Ακόμα και αν τα χρήματα είναι λίγα, ακόμα και αν όλα είναι χάλια, υπάρχουν κάποιες μικρές στιγμές φωτός, που κάνουν τις ζωές μας να χάνουν το γκρίζο της καθημερινότητάς μας. Αν όλοι μας πιστέψουμε σε αυτές τις μικρές στιγμές, ίσως όλα να είναι διαφορετικά.


Πλέον ανήκω επισήμως στους άνεργους πτυχιούχους, όπως και τα περισσότερα παιδιά της γενιάς μου. Της γενιάς των 300 και των 400 ευρώ. Πολλές φορές, έχει τύχει να σκέφτομαι την όλη κατάσταση και να με παίρνει και εμένα από κάτω. Φυσικά σε αυτό βοηθάνε και οι "καλοθελητές" συγγενείς, που νοιάζονται για εμένα και θα τρέξουν να κάνουν σχόλια τύπου "Πήρες το πτυχίο από το Πάντειο με άριστα, έχεις άλλα πεντε πτυχία. Ακόμα να βρεις δουλειά" ή πχ την ημέρα της ορκωμοσίας μου  "Τι γιορτάζουμε; Βρήκαμε δουλειά;". Ε και σε κάτι τέτοιες στιγμές στην αρχή νευριάζεις και έπειτα στέλνεις τους συγγενείς αυτούς για ύπνο. Εγώ αυτό κάνω πάντως.

Λυπάμαι που νομίζουν ότι είμαι άτυχη γιατί δεν ξεπούλησα τις αρχές μου. Γιατί αυτό θα πει ότι δεν σε ξέρουν καλά, αλλά και ότι σε ωθούν να συμμετάσχεις σε ένα πελατειακό σύστημα. Λυπαμαι...Δε θα πάρω. Όπως είπα και στο λόγο μου κατά τη διάρκεια της ορκωμοσίας μου, ανήκω σε μία γενιά των 300 και των 400 ευρώ, αλλά ανήκω επίσης σε μία γενιά, που μπορεί να γίνει η γενιά που θα ανατρέψει το υφιστάμενο συστημα. 

Δεν πτοούμε με την κατάσταση! Ποτέ δεν πρόκειται να το κάνω. Αν πτοηθώ τόσο εύκολα, θα πει ότι σταμάτησα να αγωνίζομαι και επαναπαύθηκα σε μία κατάσταση δούναι και λαβείν. Δυστυχώς ατυχήσατε!! Είμαι πολύ πιο επίμονη από όσο νομίζετε! Δεν θα σταματήσω να ονειρεύομαι. Γιατί τα όνειρα γεννούν την επλίδα και η ελπίδα με τη σειρά τη γεννά τη θέληση. Η ζωή είναι πολύ πιο όμορφη απ'όσο νομίζουμε και είναι άδικο να μην τη χαρούμε πάντα επιλέγοντας τους κατάλληλους ανθρώπους, για να τους έχουμε δίπλα μας.

Πολλές φορές ένα χαμόγελο αρκεί για να ανατρέψει τα πάντα...Ρωτήστε με αύριο αν θέλετε. Η απάντησή μου θα είναι η ίδια.

ΣΚΕΨΟΥ ΘΕΤΙΚΑ!!

Σχόλια