Χρήστος Ασλάνης Feat. Λένια Ραζή «ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ» Νέο single!!






ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: 

 



Ο Χρήστος Ασλάνης και η Λένια Ραζή επιστρέφουν με ένα νέο τραγούδι προσκαλώντας το κοινό να τραγουδήσει μαζί τους, ανεβάζοντας τη διάθεση στα ύψη! Πρόκειται για το τραγούδι «Είμαι τώρα εδώ», ένα άκρως ρυθμικό κομμάτι με pop και rnb στοιχεία σε μουσική του Σωτήρη Νούκα  και σε στίχους του Χρήστου Ασλάνη και της Λένιας Ραζή. Ένα ιδιαίτερα ρομαντικό κομμάτι που δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο!
«Είμαι τώρα εδώ
Δε σε αφήνω λεπτό
Ξέρω πια για εμένα τι είναι σημαντικό
Είμαι τώρα εδώ
Μαζί σου μόνο μπορώ
Να βλέπω χρώμα ξανά στον γκρίζο ουρανό»

To videoclip του τραγουδιού επιμελήθηκε ο Συνοδινός Μοσχίδης.

Ο Χρήστος Ασλάνης  και η Λένια Ραζή είναι δύο νέοι ερμηνευτές από τη συμπρωτεύουσα που αξίζει να τους προσέξουμε. Ο Χρήστος ασχολείται με τη μουσική εδώ και πολύ καιρό και παράλληλα είναι φοιτητής στην Πολυτεχνική σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η μουσική για τη Λένια Ραζή μπορεί να θεωρηθεί μουσική παράδοση, καθώς με μητέρα καθηγήτρια μουσικής, από πολύ μικρή η Λένια μυήθηκε στο χώρο, ενώ παράλληλα τον τελευταίο καιρό ασχολείται με το musical και το 3D Animation. Δύο νέοι καλλιτέχνες που για αυτούς η δημιουργία και η μουσική είναι ένας τρόπος ζωής.

Ας τους απολαύσουμε!

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε ακολουθώντας τα εξής links:
Λένια Ραζή:



Σχόλια