Συνέντευξη με το Χρήστο Π.



Τον γνωρίσαμε το 2011 με το τραγούδι "Η καρδιά μου αντιμιλάει" και αμέσως άρχισε να μας προσελκύει το ενδιαφέρον διά της μουσικής του. Αναμφίβολα είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους ανερχόμενους μουσικούς της νέας γενιάς, που θα μας απασχολήσει και στο μέλλον. Λίγο πριν την έναρξη των εμφανίσεών του στο Rockwood Live Stage, μας μίλησε για τη μουσική, τις επερχόμενες εμφανίσεις του σε παρεΐστικη φάση και..όχι μόνο! Απολαύστε τον!


Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική όταν ήμουν 8 χρονών, κάνοντας μαθήματα κιθάρας και πιάνου . Στα 12 μου χρόνια έχοντας ήδη κολλήσει το μικρόβιο της μουσικής άρχισα να γράφω τους πρώτους μου στίχους και τη δική μου μουσική.






Μίλησέ μας για την πρώτη σου δισκογραφική δουλειά

Τον Οκτώβριο του 2011 κυκλοφόρησε η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά με τη Universal Music. Είναι ένας δίσκος  ιδιαίτερος για εμένα, καθώς έχω γράψει τα περισσότερα τραγούδια που εμπεριέχονται σε αυτόν. Το ομώνυμο τραγούδι του δίσκου «Η καρδιά μου αντιμιλάει»,  ήταν το πρώτο single που κυκλοφόρησε και οπτικοποιήθηκε , ενώ ακολούθησαν το «Όλο μου λείπεις » και πρόσφατα το «Μη γυρίσεις».

Μιλήσέ μας για το «Μη γυρίσεις»


Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το νέο single του δίσκου με τίτλο «Μη γυρίσεις», σε δικούς μου στίχους και μουσική. Πρόκειται για μία δυναμική ροκ μπαλάντα , που μιλά για τη δύναμη του έρωτα και τον φόβο της απώλειάς του. Είναι ένα κομμάτι που με εκφράζει καθώς το έγραψα σε μία φάση της ζωής μου που ένιωθα ακριβώς το συναίσθημα αυτό.





Τα  social media βοηθούν ένα καλλιτέχνη σήμερα να προωθήσει τη δουλειά του;

Είναι σημαντικό για ένα καλλιτέχνη να έχει τη δυνατότητα  να επικοινωνεί με τον κόσμο και σε αυτό τα social media  έχουν παίξει μεγάλο ρόλο. Χάρη σε  αυτά μπορώ να μιλάω με όλο και περισσότερο κόσμο, που αγαπά  και στηρίζει τη δουλειά μου.

Ποια είναι η άποψή σου για την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα;

Μέρα με τη μέρα όλο και περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν τα όνειρά τους να σβήνουν, λόγω της γενικότερης κρίσης που επικρατεί. Η κρίση αυτή έχει αγγίξει όλους τους τομείς της κοινωνίας. Παρ’ όλα αυτά στις δύσκολες στιγμές πάντα οι νέοι άνθρωποι που συνεχίζουν να ονειρεύονται και να παλεύουν για τα πιστεύω τους, αποτελούν το μέλλον για ένα καλύτερο αύριο

Ένα τραγούδι σου λέει «Όλοι περπατούμε σε στενά μονοπάτια …και όσοι τη ζωή κοιτούν μες τα μάτια είναι αυτοί που φτιάχνουν το μέλλον ξανά». Αυτό εννοείς εδώ;

Ναι. Τα «Στενά μονοπάτια» περιγράφουν ακριβώς αυτό. Σε δύσκολους καιρούς όλοι περπατούμε στα στενά μονοπάτια της αβεβαιότητας και του φόβου για το σήμερα και της αγωνίας για το μέλλον.




Η οικονομική κρίση θεωρείς ότι φθείρει το τραγούδι;

Πάντα στις δύσκολες εποχές η μουσική και η τέχνη γενικότερα ήταν εκείνο το οποίο έδινε το ερέθισμα στους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν κάθε είδους κρίσης  Πρέπει να  βγούμε πρώτα από την πνευματική κρίση προκειμένου να μπορέσουμε ύστερα να βγούμε από την οικονομική. Το τραγούδι δε φθείρεται. Η τέχνη παραμένει τέχνη και οι καλλιτέχνες εκφραστές της ζωής.

Τι ετοιμάζεις τώρα;

Αυτό τον καιρό ετοιμάζω μαζί με τη μπάντα μου μία σειρά ζωντανών εμφανίσεων στο Rockwood Live stage, μια νέα μουσική σκηνή στην Πατησίων, δίπλα από το αρχαιολογικό μουσείο. Ξεκινάμε από 19 Ιανουαρίου για περιορισμένες  παραστάσεις με ροκ διάθεση και πολύ κέφι. Θα χαρούμε πολύ να σας δούμε εκεί.