H γνωριμία μου με την Ντέπυ Γκολεμά



Ντέπυ Γκολεμά, η αυστηρή τηλεκριτικός, η σκληρή δημοσιογράφος, η επαγγελματίας με τα τόσα πολλά προσωνύμια που ακούγονται κατά καιρούς για εκείνη. Η φήμη της με έκανε να την φοβάμαι, Ίσως να ήταν και αυτός ο λόγος που  την προσκάλεσα στην εκπομπή μου στις 25-9-2012. Η περιέργεια του νεαρού δημοσιογράφου εν σπουδαίς που θέλει να συνομιλήσει με άτομα του μελλοντικά επαγγελματικού του χώρου.

Η Ντέπυ Γκολεμά κατέφθασε στην ώρα της στο studio της οδού Χιλλ, έτοιμη να απαντήσει στις ερωτήσεις μας. Η ευγένειά της και το χαμόγελό της από την πρώτη στιγμή με έκαναν να καταλάβω ότι τα προσωνύμια που της αποδίδουν κατά καιρούς δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Μία κατάθεση ψυχής για τη δημοσιογραφία του χθες αλλά και τη δημοσιογραφία του σήμερα. Η Ντέπυ Γκολεμά δηλώνει ότι αγαπά τη γραφομηχανή της, αλλά εφόσον δε μπορεί να την έχει, δημιούργησε το golema.gr

Δε βλέπει τούρκικα σίριαλ, δεν την νοιάζει η επιτυχία του οποιουδήποτε τηλεοπτικού αστέρα αλλά το «αν ο τηλεθεατής αντέχει με αυτό που βλέπει». Όπως λέει για την τηλεόραση: «Κάθε πέρσι και καλύτερα», ενώ με το ραδιόφωνο το «μυαλό σου μπορεί να ταξιδέψει.». Το ραδιόφωνο, όπως δηλώνει «είναι χρώματα» και μέσω αυτού το «μυαλό σου μπορεί να ταξιδέψει σε πράγματα που η τηλεόραση στα αρνείται, γιατί δεν έχει εικόνα καρδιάς».
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια σημεία από τη συνέντευξη γιατί για εμένα ήταν ένα μάθημα ζωής. Πίσω από τη μάσκα της σκληρής κριτικού η Ντέπυ Γκολεμά κρύβει καλά την ευαισθησία της και δεν παύει να νοιάζεται για τα δρώμενα.
Ακόμα απορώ για τα προσωνύμια που της αποδίδουν και κρατάω καλά στο μυαλό μου την ευχή που μου έγραψε στο μπλοκάκι μου. «Να μην ξεχνάς τα όνειρά σου».
 http://bmgradioshow.blogspot.gr/

Σχόλια