Oι άνθρωποι έρχονται και φεύγουν από τις ζωές μας


Ένας φίλος με αυτά που μου είπε χθες το βράδυ, με έβαλε σε σκέψεις. Πολλές φορές, για κάποια πράγματα έρχεται το τέλος.  Το τέλος μίας σχέσης, κάποιας φιλίας, το τέλος κάποιων συναισθημάτων, το τέλος μίας περιόδου… το τέλος για ένα κομμάτι της ζωής μας…



Και τότε τι γίνεται; Πρέπει να σκεφτούμε με λογική και να κάνουμε αυτό που θεωρούμε πιο σωστό. Όσο και αν αμφιβάλλουμε, όσο και αν στενοχωρηθούμε, όσο και αν πονέσουμε… Πρέπει να προχωρήσουμε. Γιατί ξέρουμε καλά πως είναι η καλύτερη επιλογή. Είναι δύσκολο να λες αντίο σε κάποιον που αγαπάς. Το ξέρω καλά, γιατί το έχω πει. Το ζήτημα είναι ότι δεν ξέρω αν έκανα καλά. Αυτό όμως είναι πολύ νωρίς για να το μάθω. Ο χρόνος λένε ότι γιατρεύει και είναι οδηγός και τόσα πολλά ακόμα. Εγώ πιστεύω ότι οδηγός μου είναι περισσότερο τα συναισθήματά μου. Καιρός λοιπόν για τη λογική μου να αρχίσει να με καθοδηγεί.

Είπα αντίο σε μία φιλία 10 χρόνων περίπου, όχι γιατί το ήθελα, αλλά γιατί παρ’όλες τις καλές στιγμές που περάσαμε μαζί, κατάλαβα πως μόνο εγώ επένδυα σε αυτή τη φιλία. Αξίζει να επιμένεις σε κάτι ψεύτικο; Όχι! Πρέπει να προχωράς. Και αυτό κάνω. Όσο και αν μου λείπει αυτό το άτομο, όσο και να θέλω να το δω, να το πάρω τηλέφωνο, εμένα που τα νεύρα μου κρατάνε 10 λεπτά, η λογική μου με πείθει και δεν το κάνω. Πέρασαν ήδη 20 μέρες περίπου. Θέλω να μάθω το γιατί, αλλά δε θα το κάνω. Ποιος ο λόγος να επιμείνω σε μία φιλία του αέρα;; Κανένας.

Χθες, είπα σε αυτό το φίλο μου, ότι οι άνθρωποι έρχονται και φεύγουν από τις ζωές μας κάποια μέρα. Κάποια μέρα κάποιες φιλίες τελειώνουν και αρχίζουν άλλες. Πριν λίγο καιρό ο Ηλίας μου είπε πως «Οι άνθρωποι έρχονται στις ζωές μας για να μας απογοητεύουν». Εν μέρει είχε δίκιο. Απογοητεύτηκα πολύ. Έδωσα ευκαιρίες σε αυτό το άτομο, αλλά εκείνο είπε αντίο χωρίς να του κάνω κάτι και μετά από τόσες μέρες με θυμήθηκε σα να μη συνέβη τίποτα. Συνέβη όμως! Έπαψα να είμαι κάποια που οι άλλοι την κάνουν ό,τι θέλουν. Χθες λοιπόν, είπα εγώ το αντίο, γιατί έπρεπε να σεβαστώ την προσωπικότητά μου. Και αν χρειαστεί θα το ξαναπώ.

Όπως είπα σε αυτό το φίλο μου, οι άνθρωποι έρχονται και φεύγουν από τις ζωές μας. Αυτό που δεν του είπα όμως είναι ότι κι εγώ κάποια στιγμή ίσως φύγω, γιατί θα έχω καταλάβει ότι δε μπορώ να του προσφέρω κάτι. Ίσως να γίνει σύντομα αυτό και ίσως όχι. Επίσης μπορεί να φύγω γιατί θα μου το ζητήσει ο ίδιος με τον τρόπο του και τότε θα το κάνω…

Όπως οι άνθρωποι, έτσι και οι φιλίες έρχονται και φεύγουν από τις ζωές μας. Το ζήτημα είναι πόσο δυνατός είσαι για να μείνεις με κάποιον. Κάνω λάθος; Δεν ξέρω! Tο μέλλον θα δείξει…


Σχόλια